Звички, які заважають сконцентруватися на роботі

Якщо ви відноситеся до покоління мілленіалів, напевно продуктивність — головна мета, яку ви намагаєтеся досягти. Не важливо, чи ви збираєтеся проявити себе на роботі або підвищити якість свого особистого життя, ви повинні встигати більше і відчувати в собі сили на поліпшення. Ваші звички істотно впливають на те, як ви витрачаєте час, і хоч вони не можуть бути виключно поганими чи хорошими, деякі з них уповільнюють продуктивність. Ось кілька факторів, які заважають вам з легкістю виконувати свою роботу:

Відсутність перекусів

Як повідомляє Harvard Business Review, американські гірки з різкими стрибками рівня цукру в крові можуть негативно вплинути на вашу продуктивність і розумову діяльність. Не робіть тривалі перерви між сніданком і обідом, обідом і вечерею — нагадуйте собі сходити за перекусом або готуйте спеціальні корисні перекуси. Це дозволить вам зберігати уважність до робочих справ, а також не набрати зайвої ваги і не збити гормональний баланс.

Залежність від телефону

Смартфони допомагають постійно підтримувати зв’язок з іншим світом — і це також відволікає вас від роботи. На думку дослідників, які публікуються в Psychology Today, «смартфони можуть перешкодити людям досягти потоку, тобто стану, в якому ми повністю поглинені діяльністю, забуваючи про все, будучи при цьому дуже продуктивними».

Всього 2.8 секунди відволікання вже достатньо для того, щоб порушити потік — а значить, одного погляду на пуш-повідомлення цілком достатньо, щоб перешкодити вашій роботі. Спробуйте забрати телефон куди-небудь з поля зору, якщо дійсно хочете сфокусуватися.

Багато відкритих робочих вкладок

Ми росли з переконанням, що багатозадачність — корисний навик, що дозволяє встигати більше, але дослідження кажуть абсолютно про протилежне. 6000 відкритих вкладок заважають зосередитися на роботі — так що не намагайтеся вирішити відразу кілька проектів. Тримати відкритими мінімум вкладок — найпростіший спосіб зменшити кількість відволікаючих факторів.

Нестача сну

Ви знаєте, що вже час спати, але дуже хочете подивитися наступну серію або дочитати повідомлення в твіттері. Ось що варто зробити в цій ситуації: закрити очі.

Недавні дослідження показали, що втрата всього лише 16 хвилин сну може перетворити продуктивний робочий день у день прокрастинації. Люди, які брали участь у цьому дослідженні, зазначали, що зменшення сну навіть на 16 хвилин призводило до того, що у них підвищувався рівень стресу, виникали проблеми з концентрацією і розсудливістю.

Ті, хто добре спить, можуть бути більш уважними, роблять менше помилок і не вступають у міжособистісні конфлікти.

Відмова від перерв

Регулярні перерви протягом дня можуть вам допомогти поліпшити концентрацію і активність, так що не варто бути приклеєною до свого столу весь день. Саме про це регулярно кажуть нам успішні бізнесмени, керівники корпораціями: “Без перерв у роботі продуктивність праці співробітників, психічне благополуччя і загальна продуктивність праці починають страждати”.

Відсутність списку цілей

Кращий спосіб боротьби з прокрастинацією — складання щоденного списку цілей. Списки справ забезпечують видимий шлях до завершення дня, тому спробуй написати цілі і завдання, які ти хотіла б виконувати кожен день. Будьте реалістичні щодо того, чого ви можете досягти за день роботи, і не піддавайтеся бажанням скласти список справ на цілий тиждень, що може викликати у вас почуття стресу та пригніченості.

Головне в цій задачі — переконатися, що ваш список конкретний і реалістичний, щоб не збитися з шляху.

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.