Як використання смайлів в повідомленнях пов’язано з характером

Які слова ви найчастіше використовуєте в листуванні? Не потрібно проводити дослідження, щоб зрозуміти, що на першому місці за популярністю стоять зовсім не слова, а смайли. За допомогою цих незамінних в онлайн-листуванні значків можна набагато легше зрозуміти емоції співрозмовника. А ось які смайли ми використовуємо частіше за інших і чи залежить їх вибір від нашого характеру – це привід, гідний вивчення.

В одному з недавніх досліджень було проаналізовано пости більш ніж 86 000 користувачів популярної мережі «Фейсбук». Учасники цього експерименту у віці від 16 до 60 років (59% з яких – жінки) не тільки дали згоду на аналіз постів, а й заповнювали опитувальник International Personality Item Pool. Дана анкета вимірює основні особистісні характеристики, а саме: відкритість досвіду, екстраверсію, нейротизм, доброзичливість і сумлінність.

Дослідження проводилося протягом декількох років, і вченим з Вроцлавського університету (Польща) довелося обробити понад 2 мільйонів смайлів. Цікаво, що майже 90% учасників використали хоча б один смайл на пост.

Фото: Unsplash

Найчастіше користувачі соціальних ставили знак посмішки – :). Даний смайл вжили майже мільйон разів. Дослідження показало, що в цілому позитивні емодзі ставлять частіше, ніж сумні. Хоча на другому місці за популярністю стоїть знак смутку – :(.

І ще кілька цікавих висновків: молоді люди використовують більшу кількість смайлів, ніж дорослі, а жінки – частіше, ніж чоловіки. На використання емодзі і їх кількість впливають такі риси: екстраверсія (найсильніше), нейротизм і доброзичливість. Тобто екстраверт ставить набагато більше смайлів, ніж інтроверт. При цьому не можна сказати, що особистісні особливості людини відіграють надмірну роль при виборі емодзі.

Смайли – це невербальні сигнали, що дозволяють дізнатися настрій іншої людини і передати своє ставлення до подій, і їх вибір залежить не тільки від віку, статі, а й від характеру пише.

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.