Як повернути гроші за проблемний товар з Аліекспресс

AliExpress хоч і є одним з найбільших і популярних онлайн-магазинів в світі, але далеко не завжди залишає за собою позитивні відгуки покупців. І чорт би з ним, відсутністю високої якості і докладного опису товарів, – найсумніше, що доставка працює добре не в ста відсотках випадків.

Так ось, якщо ти впевнений, що особливим везінням не відрізняєшся краще прочитай інструкцію по веденню суперечок з продавцями через проблемні покупки. Давай розберемося для початку, що за визначення таке – «проблемний товар». І тут на вибір пропонується три варіанти:

Товар, який не був доставлений – Ти сплатив – продавець не послав. Або послав не туди, як теж часто буває. Або посилка загубилася десь на складі. Або на пошті. Від такого ніхто не застрахований. Загалом, якщо термін захисту товару закінчується, а самого товару немає, та ще й трек не відслідковуються – задумайся про повернення коштів.

Помилковий товар– Ти замовив собі новенькі навушники благородного чорного кольору, а тобі прислали зелені. Або замість футболки з довгим рукавом тобі упакували з коротким. Або замість твоєї L ти отримав сорочку розміру М . Коротше кажучи, якщо тобі прислали товар не того забарвлення, розміру або моделі – це теж привід для суперечки з продавцем.

Товар, який не відповідає опису – На ярличку твоєї нової футболки зазначено, що матеріал – 100% поліестер, хоча ти пам’ятаєш (і навіть перевірив), що в описі було вказано бавовна. Халатність або ж злий умисел продавця не повинні залишатися списаними з рахунків. Ти платив не за ту річ, яку тобі прислали, а за ту, опис якої читав на сайті.

А тепер основні правила:

1. Завжди відкривай офіційну суперечку


Не строчи повідомлення продавцю – вирішити цю проблему з ним безпосередньо у тебе навряд чи вийде. Продавець почне писати тобі жалісливі історії, після яких буде клятвено обіцяти завтра ж відправити нове замовлення і благати тебе закрити суперечку.

2. Не пропускай закінчення захисту товару

Ну, насправді не товару, а твоїх грошей, але це неважливо. Кожен товар на AliExpress має свою гарантований захист. Кількість днів може варіюватися від 30 до 90, і в деяких випадках – навіть більше. Інформація про гарантію завжди вказується в описі товару. Що означає гарантований захист? Якщо твоя посилка не прийшла тобі за вказаний термін (починаємо рахувати з дати відправлення товару), то ти просто відкриваєш суперечку і отримуєш назад свої гроші. Причому іноді через безкоштовну доставку виходить здорово збагатитися: посилка йде дуже повільно, ти виграєш суперечку, отримуєш назад свої гроші, а через якийсь час – і свій товар.

3. Детально описовий ситуацію в суперечці

Чим ретельніше ти підійдеш до описової частини у відкритті спорі, тим більше у тебе буде шансів побачити свої грошики знову. Припустимо, якщо ти замовив розмір L, орієнтуючись на розмірну сітку, яку запропонував при виборі товару продавець, а в підсумку ти отримав річ розміру XS – доведи це. Зніми відео, де ти вимірюєш собі охоплення грудей, щоб на запису були видні цифри, потім зміряй вже саму річ. Покажи, що вона дійсно не підходить тобі, і при замовленні була не твоя помилка. Для того щоб зробити відео найбільш показовим, спробуй надіти речі на себе, щоб відразу стало зрозуміло, що вона не налізе. Ну це в разі особливих складнощів, звичайно. А взагалі, якщо посилка так і не дійшла до тебе – просто приклади скрін статусу доставки і відкривай суперечка. У цьому випадку від тебе більше нічого не потрібно.

4. Підстраховувати, якщо товар дорогий

Здавалося б, навіщо? Але кому сподобається втратити гроші через небажання трохи почекати з розпакуванням. Фішка в тому, що ризик зламати / розбити дорогий товар при доставці (особливо безкоштовній) занадто великий. На цей випадок краще завжди фіксувати момент розкриття посилки на камеру, щоб мати пряме свідчення для повернення грошей.

5. Не забувай про повернення частини коштів

Якщо річ прийшла з невеликим дефектом, який не заважає нею користуватися, то краще відкрити суперечку на повернення частини витрачених грошей. Припустимо, якщо в твоїй посилці виявилися шорти, яким не вистачає гудзиків, або тобі прислали набір ручок для письма без ковпачків. У такій справі головне – детально прописати, що саме тебе не влаштовує.

6. Стеж за правильністю заповнення

Людина, яка не відрізняється особливою уважністю, ризикує потрапити на заповненні форми для відкриття спору. Припустимо, якщо ти натиснеш на графу «Повернення грошей і товару», ти потрапиш на велику суму. Для того щоб отримати свої гроші, ти повинен будеш виконати і свою частину зобов’язань – послати свій товар назад продавцеві. А доставка в Китай обійдеться тобі раз в 5 дорожче, ніж вартість середньостатистичної футболки на сайті. Будь акуратний і вибирай виключно «Повернення грошей».

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.