Як одна година фізичної активності може запобігти розвитку депресії

Судячи зі статистики за 2017 рік, більше 300 мільйонів людей у ​​всьому світі страждають від депресії, а 260 мільйонів – від тривожних розладів.  Нещодавно в American Journal of Psychiatry були опубліковані результати дослідження вчених, які показали, що навіть невеликі фізичні навантаження здатні запобігти депресії у людини будь-якого віку і статі.

У дослідженні брали участь 33 908 норвежців, у яких простежувалися симптоми депресії і тривоги протягом 11 років. Вчені виявили, що 12% випадків депресії можна було б уникнути, якби учасники приділяли лише одну годину на тиждень фізичної активності!

«Ці результати дають великий потенціал інтеграції фізичних вправ в індивідуальні плани психічного здоров’я. Якщо ми зможемо знайти способи збільшити рівень фізичної активності населення навіть на невелику цифру, то це, ймовірно, призведе до істотного прогресу в області здоров’я», – коментує автор дослідження професор Самуель Харві.

Інше дослідження, проведене австралійськими вченими з The Black Dog Institute, тільки підтвердило результати, отримані командою Самуеля Харві. Дослідницька група опитувала сотні людей про їх фізичної активності, а також про їх психологічному стані. Результати показали, що учасники, які повідомили про те, що зовсім не займалися фізичними вправами, мали 44%-ий шанс розвитку депресії в порівнянні з тими, хто тренувався від одного до двох годин на тиждень. Незважаючи на те що ці переваги не забезпечували захист від занепокоєнь, дослідниками не було виявлено жодної асоціації між рівнем і інтенсивністю фізичних вправ і шансами на розвиток депресії.

Біг на природі, йога або домашні тренування з килимком здатні не тільки зміцнити вашу «фізичну оболонку», а й очистити голову від зайвих думок. Дані дослідження стають ще одним підтвердженням цієї думки.