Не про роботу єдину: з ким і про що поговорити на корпоративі

Інструкція, яка допоможе уникнути незручних пауз в розмові з колегами і начальником.

Колеги, з якими ви мало знайомі

Поговоріть хоча б з одним або двома новими людьми. Візьміть в допомогу парочку інших колег. Так набагато легше зав’язати розмову з іншими незнайомцями.

Про що говорити

Знайдіть спільне. Запитайте, які подкасти зараз слухають колеги або що читають, попросіть щось порекомендувати. Такі питання особливо добре ставити групі людей. Кожен щось відповість, і розмова не затихне.

Про що не варто говорити

Не жалійтеся на роботу. Якщо вас турбують проблеми компанії, обговоріть можливі рішення. Наприклад, запитайте, чи вважає колега, що ваша компанія коли-небудь відкриє представництво в іншому місті, займеться розробками в сфері віртуальної реальності або створить дитячий сад на території офісу.

Не зациклюйтеся на робочих питаннях. Святкові вечірки – рідкісна можливість поспілкуватися просто по-людськи, що не завжди доречно в робочий час. Так що краще не питайте: «Чим ви там займаєтеся у відділі маркетингу?»

Колеги, яких ви уникаєте

На офісних вечірках всі зазвичай розслабляються. Це дає чудову можливість побачити не настільки приємних колег з більш людяною боку. Спробуйте поліпшити налагоджені відносини. Це може бути корисно для кар’єри. До того ж так ви покажете, що вмієте слухати і співпереживати.

Про що говорити

Сам факт, що ви підійшли і почали розмову, вже багато про що говорить. Підтримуйте розмову на легкі теми. Запитайте, які у колеги плани на свята, або просто поцікавтеся, чи подобається йому вечірка. Можливо, після заходу ви почнете дивитися на нього по-іншому і перестанете його уникати.

Зробіть щирий комплімент. У процесі роботи з цією людиною ви могли помітити у нього якусь позитивну якість, навіть якщо щось інше в ньому вас дратує. Щиро похваліть колегу, і це не здасться лестощами або підлабузництвом.

Про що не варто говорити

Не згадуйте неприємні повідомлення, якими ви обмінювалися тиждень тому. Це тільки загострить ситуацію.

Ваш безпосередній керівник

З одного боку, спілкуватися з ним досить легко, адже ви постійно працюєте разом. Але з цієї ж причини може виявитися, що вам нема про що поговорити – ви і так вже все знаєте.

Про що говорити

20% розмови можна присвятити роботі. Наприклад, поділіться новими ідеями. Більш детально ви зможете обговорити їх в офісі або на наступній нараді.

Запитайте, чому керівник вибрав таку сферу діяльності, який найбільш цінну пораду щодо розвитку кар’єри він отримував. Слухайте і задавайте питання, так ви краще дізнаєтеся керівника як людини.

Про що не варто говорити

Поверхневі питання не справлять гарного враження, але і занадто заглиблюватися в особисті драми теж не варто.

Керівники вищої ланки

Навряд чи вони хочуть говорити про роботу, їм і так постійно доводиться це робити. Тому проявіть зацікавленість в людині як особистості, а не просто когось, хто займає високу посаду.

Про що говорити

Подумайте, чи є сфера діяльності компанії, про яку ви мало знаєте. Заговоріть з керівником в цій сфері, запитаєте, які питання вони зараз вирішують. Можливо, ви зможете запропонувати свіжий погляд чи оригінальне рішення.

Ще можна обговорити стратегічні ідеї на найближче майбутнє. Це покаже, що ви зацікавлені в розвитку компанії, а керівнику, швидше за все, буде що сказати.

Найголовніше в будь-якій розмові – не зациклюватися на тому, як справити вигідне враження. Проявляйте щиру зацікавленість і постарайтеся більше дізнатися про співрозмовника.

Про що не варто говорити

Точно не питайте: «Чим саме ви займаєтеся в компанії?» Підготуйтеся заздалегідь. Дізнайтеся, хто буде присутній на вечірці і чим вони займаються, щоб не потрапити в незручну ситуацію.

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.