Як оцінили критики та гравці нове творіння студії Spiders – GreedFall

«Ми створюємо RPG ігри не щоб замінити BioWare, а заповнити ту порожнечу, що з’явилася після того, як компанія перейшла на онлайн проєкти. Сьогодні ми не в змозі з ними зрівнятися, тим більше їх замінити. Крім того, зазначу, наш бюджет доволі замалий, щоб нас порівнювати. Але ми сподіваємося, що наша остання гра сподобається шанувальникам жанру, і коли-не будь, наступні наші проєкти стануть в один ряд з культовими серіями.» – Генеральний директор студії Spiders Джоан Руссо

Звичайно, пантеон творців культових RPG займають справжні гранди ігрової індустрії на кшталт CD Projekt, BioWare, Obsidian Entertainment, Bethesda Game Studios та інші з багатомільйонними бюджетами та видавцями вищого ґатунку. Але і вони помиляються, втрачають шанувальників і не факт, що наступний проєкт стане культовим. А все через неабияку увагу, від них чекають хіт вже на стадії розробки і крапка.

Від маленької студії Spiders, як у плані бюджету так і за кількістю персоналу, авторів не кращих рольових ігор останніх часів (Bound by Flame, The Technomancer) ніхто не очікував прориву. І як це не банально, допомогло студії створити чудову, не без гріха, але доволі цікаву – GreedFall.

Гра вийшла в той момент, коли час сучасних консолей добігає кінця. Час, коли топові проєкти не анонсовані. Час, коли тренди ігрової індустрії рухаються до онлайн. Тому на думку автора, GreedFall і отримала схвальні відгуки як від гравців, так і ігрових видань. Для студії це досягнення і впевненість. Для гравців це ковток рольових пригод, хоча без штампів та кліше не обійшлось.

«GreedFall – найбільш високо оцінена гра студії Spiders»

На metacritic гра отримала 74 бали від преси та 8.0 від гравців.

IGN 82/100 – «Я насолоджувався практично кожним кроком, відчував епічну та морально складну історію GreedFall. Technomancer був розчаруванням для мене, але все ще було бажання побачити як наступні ігри студії реалізують доволі амбітні речі, які було закладено і GreedFall з успіхом їх використовує. Звичайно, присутні незграбні моделі персонажів, повторне використання попередніх матеріалів, загальні баги, які не дозволяють грі бути однозначно відмінною, але в мене є відчуття, що це тільки славетний початок. Вірю все ще у розробників, яким вдалось зламати тезис, що жанр досяг свого піку ще десять років тому. Можливо, згодом мені і доведеться з’їсти свої слова. Але то з згодом і можливо.»

The Games Machine 8/10 – «GreedFall – чарівна RPG в красивому сеттінгу з захопливим сюжетом. Без помилок звичайно не обійшлося, але на даний момент вона є топ, вершина творчості студії Spiders.»

RPG Site 8/10 – «Це амбітна гра, яка стрибнула вище своєї голови і в яку мають спробувати пограти всі фанати RPG ігор.»

PC Gamer 67/100 – «GreedFall – своїми діалогами, боями, механікою та романтикою пригод копіюють кращі RPG сучасності і місцями доволі не погано, щоб рекомендувати гравцям, але з застереженнями.»

DTF – «GreedFall – найкраща та наймасштабніша гра від Spiders. І це факт. Однак, не забувайте, що це все ще RPG від Spiders. Тим, хто знайомий з попередніми проєктами та любить ігри студії, мені не варто вам пояснювати через що доведеться пройти, щоб отримати задоволення від GreedFall.»

Варто зазначити, що гру як критикують, так і хвалять практично за одні й ті самі речі. Але все ж таки більшість отримує задоволення. І на додачу, с початку 2019 року не з’явилось жодної цікавої рольової гри, наголошую, жодної. Але вирішувати як завжди вам, витрачати приблизно 30-40 годин власного життя, чи ні.  

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.