Ghost Recon Breakpoint розчарування від Юбісофт?

Серія ігор Ghost Recon налічує у своєму арсеналі приблизно п’ятнадцять ігор з 2001 року. Але так осоромитися з релізом останньої, компанії не вдавалось ще. Навіть Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands 2017 року не отримала стільки негативу, хоча була далеко не ідеальна, як з технічної сторони так і ігрової. Майже рік, розробникам Wildlands знадобилось щоб довести її до практично ідеального стану. І от минає два роки, здається є вже досвід кволого запуску попередньої гри серії, але знову те саме. Чому компанія не вчиться на своїх помилках? Єдине що спадає на думку, це сезон, а релізи у компанії відсутні, – «авторське припущення.»

Що ж стосується самої гри, чому так низько її оцінили гравці та преса – на metacritic оцінка складає жалюгідні 62 бали від преси (середній показник трьох платформ) та 2,6 від гравців.

IGN Italia 78/100 – «Нова глава серії Ghost Recon – це добрячий шутер, який вміло поєднує в собі не поганий геймплей, але з погано інтегрованою структурою RPG елементів.»

Metro GameCentral 60/100 – «Ghost Recon зразок колекції кращих хітів та ідей інших ігор з відкритим світом від Ubisoft, з деякими потішними й не поганими новими ідеями. А також з горою глюків та мікротранзакцій.»

GamesRadar+ 50/100 – «Попри те, що за розмахом гра близька до свого попередника, все ж Ghost Recon Breakpoint здається більше кроком назад для франшизи ніж у перед, зі своєю механікою, яка дуже близька до своїх побратимів з відкритим світом.»

VGC 40/100 – «У порівнянні з попередньою ітерацією Ghost Recon Wildlands, даний продукт глухий кут для серії. Гра повністю вторинна, і іноді здається вона сама не розуміє чим має бути, що від неї вимагають гравці, а вона від останніх.»

VG247 1/5 – «Цього разу Ubisoft зазнала невдачі у двох областях, де вона зазвичай виділяється: сиквели та відкритий світ, але маленька надія все ж таки жевріє. Сподіваюсь, що в майбутньому сучасна концепція буде повністю відкинута, і студія знову повернеться до старих добрих часів, коли Ghost Recon був відмінним шутером зі власною ідентичністю. А прямо зараз це привид свого колишнього “я”. Прикро, але факт.»

Провал, фіаско, розчарування? Як на мене більше так чим ні. Компанія не зробила висновків з власних помилок (Ghost Recon Wildlands) та досвіду інших видавців, і це бентежить у двічі. Прикро, що потенціальний хіт «тупо» поховали самі розробники з Ubisoft. Притримай вони реліз, все б склалось інакше. Адже з ігрового боку гра досить непогана, має цікаві ігрові знахідки, неймовірну кількість подій та великий ігровий світ. Але все позитивне псує, на даний момент, технічна сторона та занадто високий рівень донату, хоча за останнє, варто зазначити, юбісофт таки вибачилась, у притаманний для більшості видавців спосіб – «що все не так погано, не так зрозуміли, і взагалі то була помилка».

Висновок. За повну вартість гра не заслуговує уваги, а от через пів року — рік, ми дійсно отримаємо непогану Ghost Recon зі знижкою від 50 – ти відсотків. Але вирішувати, як завжди, вам.

прикольне відео ігрового процесу ааа гри.

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.