Anthem. Скільки балів заслуговує гра?


Anthem – багатокористувацька co-op відеогра від третьої особи в жанрі Action/RPG з відкритим світом.

«Завдяки тому, як сьогодні працює BioWare, EA та ігрова індустрія в цілому, в нас нарешті є чудова можливість експериментувати. Взагалі, я б хотів у майбутньому працювати одразу над кількома невеликими проектами та головним флагманом студії.» – Кейсі Хадсон, генеральний директор BioWare.

«Anthem для BioWare – це крок у майбутнє.  Експеримент, виклик, нові кордони для нас, і головне – це унікальна можливість дати змогу доторкнутись до наших проектів новій аудиторії.» – Виконавчий продюсер Anthem, Марк Дарра.

Чудові слова, які дали змогу повірити в проект та підняли його рейтинг очікування до – безумовно хіт. То було на початку. Перше враження сильне, але втримати високий рейтинг не дозволили подробиці. Адже чим більше ми дізнавались деталей, тим більше ми отримували копію одразу двох популярних сесійних – екшен бойовиків у відкритому світі – Destiny  та Tom Clancy’s The Division. Навіщо нам клон існуючих проектів? А чому й ні, – так вирішили боси ЕА і дали зелене світло BioWare та проекту Dylan, який згодом трансформувався в Anthem.

Реліз відбувся 22 лютого на ПК, Xbox One та PlayStation 4. І на сьогодні – це найпровальніший проект в історії студії BioWare. Гра отримала в середньому 59 балів. Цей показник навіть гірше за нудну та одноманітну Mass Effect: ANDROMEDA, яка в свою чергу отримала від журналістів та гравців  73 бали.  

Невже все так погано? Ні. У гри є, як світла так і темна сторона.

Xbox Tavern 85/100 – «Anthem – доволі пристойний лут-шутер, що місцями дивує, місцями дратує, але дозволяє отримувати задоволення від процесу батальних боїв цікавим сюжетом, і взагалі складає приємне враження. Не “вау” ця революція, але з прикольними знахідками для жанру. Тим не менш, Anthem ще є над чим працювати, і BioWare потрібно як ніколи спілкуватись з громадою та вирішувати одразу головні проблеми, а інші згодом. Зворотній зв’язок – це головна запорука тривалості гри. Не дякуйте за пораду.»

IGN Italia 76/100 – «Anthem – не досконала гра, але це перспективний проект в майбутньому. Якщо ви шукаєте щось цікаве та трохи нове, так би мовити, ігровий досвід – ви навряд чи будете розчаровані проектом. Принаймні перші тридцять годин – це сто відсотків.»

GameStar 67/100 – «Одноманітні місії, жахливо довгий час завантаження всього (зайшов завантаження, вийшов завантаження, піу-піу і знову кляте завантаження) і на додачу зовсім вторинна історія. І це все? Так, насправді. Все, що має на сьогодні – гра.»

IGN 65/100 – «Anthem – це чудовий та бадьорий екшен. Але те, що розважає вас на початку, втомлює ближче до фіналу. Все одноманітне. Навіть історія робить гру постійним колом одноманітних місій, які повторюються раз за разом.»

PC Games 60/100 – «Занадто багато елементарних помилок було зроблено у грі: від жахливого дизайну місій до нудної подачі історії світу та сюжету гри. А щодо технологічного древа персонажа,- взагалі промовчу. Але що гірше, – це те, що творці Mass Effect та Dragon Age знехтували Ендшпілем. Грі не має банально чим вас мотивувати на нове проходження. Для онлайн проектів – це головний фактор довгого життя, в іншому разі – коротке життя та швидка смерть. Таким чином, колишні фахівці RPG остаточно втратили довіру багатьох своїх шанувальників.»

PlayGround 60/100 – «Anthem банально не вистачило часу. Але мушу визнати, все ж таки потенціал у неї був дуже великий. Шкода, що все сталося саме так. Навіть в такому стані гра викликає якісь позитивні емоції. Але це фактично нічого не змінює. На жаль.»

 GamesRadar+ 50/100 – «Anthem на сьогодні це зіпсований та недороблений продукт на п’ятдесят – сімдесят відсотків. Ви не повірите, але там є як мінімум половина чудової та хорошої гри, але цього недостатньо, щоб закрити очі на повну порожнечу та постійне повторення одноманітних дій.»

Anthem – типовий продукт нової політики босів ЕА. Мої вітання Battlefield V – за повний прайс на релізі ми отримали лише половину заявленого контенту. Гра Anthem має чудовий потенціал, але потрібно дві речі: час та терпіння. Як на мене, реліз відбувся занадто швидко для такого амбітного проекту. Тому, якщо вам тридцять годин на гру достатньо, підключайтесь, сідайте в Javelins і гоу рятувати світ. Повірте, за цей час ви отримаєте насолоду, фан та оціните цікавий ігровий світ із його історією, а одноманітність завдань ви і не помічатимете під час їх виконання. Іншим радимо зачекати не тільки приємних знижок, але і вагон обіцяного контенту. У розробників амбітні плани щодо розвитку світу та самої гри.  

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.