15 найбільш високооцінених ігор 2019 року за версією Metacritic

Рік 2019 добігає фіналу, і більшість ігрових видань та сервісів підсумовують найрейтинговіші відеоігри року. Звичайно, головна подія та вибір кращих ігор року The Game Awards (12 грудня) ще попереду, але сервіс Metacritic вже зараз вирішив поділитись статистикою та оприлюднив свій власний рейтинг п’ятнадцяти найвисокооцінених ігор поточного року на основі відгуків звичайних користувачів та профільної преси. Щодо об’єктивності, то як ви розумієте на всі сто відсотків довіряти «критикам зі світовим ім’ям» на кшталт звичайних юзерів, які змінюють свої погляди на ігрову продукцію як вітер восени, не варто, але для об’єктивності зазначимо: оцінка для публікації береться загальна.

Список складається з оригінальних проєктів, рімейків та доповнень. Іноді доповнення виглядають значно краще ніж оригінальна гра та завойовують більшу прихильність гравців. Прикладів у ігровій індустрії вистачає, і перше, що спадає на думку – No Man’s Sky. Але то пусте.

Що ж до самого списку ігор, то почесно перше місце посідає рімейк від Capcom Resident Evil 2 (чому читайте в попередньому матеріалі), далі впевнено крокує Sekiro: Shadows Die Twice та замикає трійку розширення Shadowbringers до MMO – гри Final Fantasy XIV. Загалом до п’ятірки кращих ігор та доповнень увійшли ще Monster Hunter: World- з доповненням Iceborne та новенька інді – гра Disco Elysium.

Що не звично на перший погляд, це відсутність консольних ексклюзивів PS4 та Xbox One. Незвично лише на перший погляд, адже впродовж 2019 року ні Соні, ні Майкрософт не випустили жодного цікавого ексклюзиву на відміну від компанії Nintendo, яка отримала аж чотири місця в рейтингу. Якщо з Майкрософт все зрозуміло, майже кожен проєкт мультиплатформа, то Соні головний свій ексклюзив для PS4 перенесла на 2020 рік, мається на увазі The Last of Us 2. Ну, а Death Stranding, ексклюзив на половину, виявився занадто геніальною грою «не для всіх» та розчарував більшість «очікувачів», хоча і отримав 82 бали від преси, а от від гравців лише 5.3.

Але є ще один цікавий момент, цього року до списку увійшла VR-гра Asgard’s Wrath, для віртуальної реальності, і посіла одинадцяту сходинку набравши 88 балів.

Що до повного списку та він виглядає так:

1. Resident Evil 2 (92)

2. Sekiro: Shadows Die Twice (91)

3. Final Fantasy XIV: Shadowbringers (91)

4. Monster Hunter: World — Iceborne (90)

5. Disco Elysium (90)

6. F1 2019 (89)

7. Devil May Cry 5 (89)

8. Fire Emblem: Three Houses (89)

9. Slay the Spire (89)

10. Apex Legends (89)

11. Asgard’s Wrath (88)

12. Super Mario Maker 2 (88)

13. Baba is You (87)

14. The Legend of Zelda: Link’s Awakening (87) 15. Astral Chain (87)

Цікаво, що очікує нас наступного року, як зміниться розклад сил звичайних ігор та ігор для VR.

Агрегатор Metacritic існує з 1999 року і, як повідомляється в його описі, містить відгуки лише «найбільш шанованих критиків світу».

- Advertisement -

Залишити відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.